2011. június 27., hétfő

Jamie természetesen szakácskönyve ÚJ! - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Jamie természetesen- 100 recept a kertemből c. szakácskönyv, teljesen új! Eredeti ára 6500 Ft.
Keménykötésű, súlya 1330 g.
Rövid leírás:
Beleszerettem a kertembe, különösképpen a veteményesbe! Bizony, tényleg megesett, hogy puszit adtam a legszebb, legritkább zöldségeimnek, egyik-másik fát talán meg is ölelgettem, és forró nyári napokon néha fülemet a földre szorítva hallgatom, hogyan nőnek a növények körülöttem. Ha ezt bűnnek tartod, hát vess tömlöcbe, és dobd el a kulcsot! És mondok még valamit: soha ilyen jókat nem főztem, mint az idén. Káprázatos ötleteim támadtak az új receptek megalkotásában: ihletet merítettem mindenből, ami az utóbbi évben megtermett a kertemben. Könyvemben több mint 100 új receptet találsz, meg némi ültetési és növényápolási tanácsot, ha esetleg neked is kedved szottyanna ahhoz, hogy egy kicsit bepiszkítsd a kezed! Olyan szakácskönyv ez, amely szerkezetében a négy évszakot veszi alapul: arról tájékoztat, hogy mikor melyik növény áll éppen rendelkezésre a kertben. A négy évszak fejezetei számos alcímmel tagolódnak, ezek a különböző alapanyagokról szólnak, gyorsan elkészíthető, könnyű és finom ételek receptjei sorakoznak bennük. Minden fejezet végéhez csatoltam pár apró, a növények nevelésére vonatkozó tájékoztatást is.
Személyesen átvehető Szegeden vagy Kecskeméten!



Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Az aukció vége: 2011-07-07 20:42
. Jamie természetesen szakácskönyve ÚJ! - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Fontos